Najvažnije vesti:  
  • Marketing
  • Arhiva
  • Video
  • Foto
  • Četvrtak, 21. august 2014.
    • “Najbolje iz Srbije 2012″ je u Kragujevcu

      07-03-2013 16:05 | Privreda | Autor / izvor: Šumadijapress

      (Foto: S.Radovanović)U okviru tradicionalne akcije “Najbolje iz Srbije 2012″, sinoć su po deveti put dodeljena priznanja za najbolje brendove na domaćem tržištu. U konkurenciji 120 kompanija, nagrade je dobilo 20 kompanija, vlasnika korporativnih, robnih i uslužnih brendova na tržištu Srbije.

      Kragujevačka fabrika automobila “Fiat Automobili Srbija” jedna je od deset najboljih u kategoriji korporativni brend. Pored FAS-a, nagrađene su i kompanije: “Bambi-Banat”, “Nektar”, “Dahlia”, “Mona”, NIS, “Simpo”, “Dis”, Slobodna zona Pirot i “Lasta”.

      Najbolji robni i uslužnu brendovi su “Iskon” -suncokretovo ulje, “Jelen” pivo, “Maxipol”, “Extreme intimo”, “Nutriko” koncentrati, “Somersby”, “Premia”, “Luna”, “Best” sladoled.

      Najbolji teniser sveta Novak Ðoković izabran je za najbolji lični brend u funkciji promocije Srbije.

      Nagrada Top korner obuhvata proizvode koji će tokom 2013. godine biti izloženi u maloprodajnim objektima vodećih trgovinskih lanaca u Srbiji, pod oznakom “Najbolje iz Srbije 2012″. To su: “Iskon” suncokretovo ulje, “Eurocrem”, “Noblice”, “Bakina tajna”, “Aleva paprika”, “Carnex” jetrena pašteta, “Začin C Foods”, “Tonus” hleb, “Vital” stoni margarin, “Jelen” pivo, “Knjaz Miloš”, “Life Nektar”.

      Pomoćnik ministra trgovine Ljiljana Stanković
      prilikom uručivanja nagrada istakla da je cilj akcije promovisanje najboljih brendova na našem tržištu, što je veoma važno, jer su jaki brendovi otporni na krizu i pokazuju stabilnot poslovanja.

      - Sa jakim brendovima može da se obezbedi opstanak u tržišnoj utakmici i ulaganje u brendove je ulaganje u budućnost preduzeća – istakla je Stanković.

      Predsednik Privredne komore Srbije Miloš Bugarin je ukazao da izbor najboljih brendova u akciji koja se održava gotovo čitavu deceniju, nailazi na veliki odziv kompanija, ali i potrošača, kod kojih se razvija osećaj poverenja i sigurnosti u proizvode i usluge domaćeg porekla.

      Akciju “Najbolje iz Srbije” već devet godina za redom organizuju PKS, Ministarstvo trgovine, i dnevni ekonomski list “Privredni pregled”. Dodela priznanja organizovana je u Klubu poslanika.




    • Nema komentara

      Nema komentara na vest.

      RSS feed za komentare na ovoj vesti.

      Sorry, the comment form is closed at this time.

    Twitter

    WebMarket.rs - Besplatni mali oglasi. Izrada online prodavnica.